fredag 28. september 2012

fresh start og fin høst!

Hei der ute! Jeg har vært forfatter på en annen blogg, men mistet lysten til å fortsette etter jeg og samboeren gikk fra hverandre. Derfor blir dette min "fresh" start i en fin høst. Bruddet skjedde før sommeren så jeg har fått en lang sommer med opp og ned turer! For dem som fulgte min gammle blogg vet jeg har en datter på 3 år å hun er mammas hjærteknuser og prinsesse:-) I sommer kjøpte jeg meg valp, noe jeg har ønsket meg i mange år, jeg har alltid ønsket meg en blod hund, men det ble det ikke. Pga ingen oppdrett i norge nå. Jeg var innom husky, irsk ulvehund og blodhund. Men sent en kvell satt jeg inne på finn.no fant jeg et valpekull som var blanding av hamington støver og gordon setter, kjempe nydlige store hengende ører å jeg var solgt. I dag har vi en av tispevalpene og i dag er hun 15uker... I denne bloggen kommer jeg til å skrive oppskrifter som jeg bruker enten på jobb eller hjemme, litt om hverdagen vår, og trening av valpen min.. Dette var en liten prestasjon, mere kommer senere:-) ha en fin dag å kom dere ut i høstværet... Jeg sitter å nyter kaffekoppen på bakeriet i lom før jeg stikker på jobb:-) Klem Mina!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for en komentar, håper du vil følge med vidre på bloggen:) Ha en fortsatt fin dag!